Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Νέων Επιστημόνων κατόχων Διδακτορικού Διπλώματος για το Εαρινό Εξάμηνο Ακαδ. Έτους 2024-2025

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Το Τμήμα Δ.Ε.Υ. προσκαλεί Νέες και Νέους Επιστήμονες κατόχους Διδακτορικού Διπλώματος να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την παροχή διδακτικού έργου ως εντεταλμένοι διδάσκοντες στο Τμήμα Δημόσιας και Ενιαίας Υγείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατά το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 και να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας και λοιπών δικαιολογητικών τα ενδιαφερόμενα άτομα αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο e-mail της Γραμματείας του Τμήματος Δημόσιας και Ενιαίας Υγείας (g-pubhealth@uth.gr), με κοινοποίηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση rc.gr.project@uth.gr έως την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025 και ώρα 12.00 το μεσημέρι.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Α/Α | Τμήμα | Τίτλος/λοι μαθήματος/θημάτων | Περιεχόμενο μαθημάτων |
1 | ΔΕΥ |
Κοινωνικοί προσδιοριστές
|
ΘΕΩΡΙΑ: 1. Εισαγωγή στους Κοινωνικούς προσδιοριστές της Υγείας 2. Κοινωνική προσέγγιση υγείας-ασθένειας 3. Κοινωνικές ανισότητες στην υγεία 4. Κοινωνικοί παράγοντες που επιδρούν στην υγεία – Επίπεδο εκπαίδευσης – Εργασία / Συνθήκες απασχόλησης – Εισόδημα – Κατοικία 5. Περιβαλλοντικοί παράγοντες που επιδρούν στην υγεία – Φυσικό περιβάλλον – Ατμοσφαιρική ρύπανση – Κλιματική αλλαγή 6. Τρόπος ζωής και υγεία – Κάπνισμα – Κατανάλωση οινοπνεύματος – Χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών – Διατροφή – Φυσική άσκηση – Άγχος 7. Χρόνια ασθένεια και κοινωνικός στιγματισμός 8. Σχέσεις επαγγελματιών υγείας και ασθενών 9. Κοινωνικές αντιλήψεις και πεποιθήσεις για την υγεία και την ασθένεια 10. Κοινωνική πολιτική στην Υγεία.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ: – Μελέτη-Ανάλυση Έγκριτης Ερευνητικής/Επιστημονικής Βιβλιογραφίας (ενσωμάτωση στην εκπαιδευτική διαδικασία νέου ερευνητικού υλικού, με εισαγωγή των φοιτητών στην έγκριτη βιβλιογραφία) – Προετοιμασία Επιστημονικής Εργασίας. |
ΔΕΥ |
Συμπεριφορικοί προσδιοριστές
|
ΘΕΩΡΙΑ: 1. Εισαγωγή στην επιστήμη της ψυχολογίας – Ψυχολογία της υγείας 2. Μάθηση και συμπεριφορά 3.Πεποιθήσεις για την υγεία 4.Συμπεριφορές εξάρτησης 5.Διατροφή και υγεία 6.Πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας 7.Η επικοινωνία στο χώρο της υγείας σύμφωνα με το ανθρωποκεντρικό μοντέλο 8.Στρες και ασθένεια 9.Ο πόνος και η δράση του εικονικού φαρμάκου 10.Ποιότητα ζωής και υγεία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων 11.Επαγγελματική εξουθένωση
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Για την υλοποίηση του εργαστηρίου, στα πλαίσια του μαθήματος, προβλέπεται η ανάληψη και υλοποίηση από τους φοιτητές εργασιών σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο. Επίσης, προβλέπεται και η εκπαίδευσή τους στην ανάλυση και ερμηνεία ερευνητικών άρθρων που περιλαμβάνουν θεματικές ενότητες του μαθήματος. Ακόμα, περιλαμβάνεται και η συμπλήρωση ασκήσεων, που αφορούν τη διδακτική ενότητα που διδάσκεται κάθε φορά. Η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται μετά την ολοκλήρωση του θεωρητικού μέρους, κάθε ενότητας, κατά τη διάρκεια του εργαστηριακού μέρους του μαθήματος. |
|
2 |
ΔΕΥ |
Διαχείριση ολικής ποιότητας |
ΘΕΩΡΙΑ: Ως Διαχείριση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) χαρακτηρίζεται το σύνολο των δραστηριοτήτων και μεθόδων που εφαρμόζονται με στόχο την ικανοποίηση του καταναλωτή και την ταυτόχρονη ενεργοποίηση όλου του δυναμικού της επιχείρησης με το μικρότερο δυνατό κόστος. Το σύστημα ΔΟΠ περιγράφεται από τον από τον Διεθνή Οργανισμό Σταθεροτύπων (International Standard Organization – ISO) με την οδηγία 9000. Βασικές αρχές της ΔΟΠ είναι: 1. Ενεργός συμμετοχή όλων των συμμετεχόντων στην επιχείρηση για την υλοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας (ΣΔΠ). 2. Εξερεύνηση και διασφάλιση του ανθρώπινου δυναμικού και της απαραίτητης υλικοτεχνικής υποδομής που απαιτείται για την εφαρμογή του συστήματος. 3. Συνεχής εκπαίδευση και επιμόρφωση του προσωπικού για την κατανόηση της λειτουργίας του συστήματος και των απαιτήσεων του διεθνούς προτύπου και της μεθοδολογίας υλοποίησης του ΣΔΠ. 4. Ανάλυση των δεδομένων που συλλέγονται από την λειτουργία του ΣΔΠ, προσδιορισμός και αξιοποίηση των προληπτικών διορθωτικών ενεργειών.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Για την υλοποίηση του εργαστηρίου, στα πλαίσια του μαθήματος, προβλέπεται η ανάληψη και υλοποίηση από τους φοιτητές εργασιών σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο. Επίσης, προβλέπεται και η εκπαίδευσή τους στην ανάλυση και ερμηνεία ερευνητικών άρθρων που περιλαμβάνουν θεματικές ενότητες του μαθήματος. Ακόμα, περιλαμβάνεται και η συμπλήρωση ασκήσεων, που αφορούν τη διδακτική ενότητα που διδάσκεται κάθε φορά. |
Διαβάστε επίσης

Ενημερωτική υβριδική εκδήλωση στα πλαίσια του έργου BeWell
Παρακαλούνται όσοι/ες έκαναν δήλωση στη γραμματεία για να παρακολουθήσουν το δωρεάν εκπαιδευτικό εξ αποστάσεως πρόγραμμα στις Ψηφιακές Δεξιότητες στον τομέα της Υγείας (Pilot on Digital…
Περισσότερα
Αποτελέσματα για την απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ακ. έτους 2024-2025 (εαρινό εξάμηνο)
Αποτελέσματα για «Απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας» (2024-2025) προσκαλεί Νέους Επιστήμονες, κατόχους Διδακτορικού Διπλώματος Ειδίκευσης να εκδηλώσουν ενδιαφέρον…
Περισσότερα
Πρόσκληση συμμετοχής στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φοιτητών Ενιαίας Υγείας “HELOH Conference 2025”
Το τμήμα Δημόσιας και Ενιαίας Υγείας σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε το Συνέδριο με τίτλο ‘HELOH Conference’ (Hellenic One Health Conference) που συνδιοργανώνουν η ‘I.V.S.A. Thessaly’ με την ‘One…
Περισσότερα